Hulp bij inloggen
U kunt op verschillende manieren veilig inloggen op Mijn Zorgzaam. We helpen u graag op weg.
Inloggen met DigiD en sms-controle
Inloggen met de DigiD app
Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn Zorgzaam
-
Graag leggen we u uit hoe u de sms-controle kunt aanvragen. Lees meer over sms-controle aanvragen
-
U kunt ook een sms-controle aanvragen op uw vaste telefoon. We vertellen u graag hoe dat werkt. Uitleg sms-controle vaste telefoon aanvragen
-
Het kan zijn dat u een ander telefoonnummer heeft geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat u de sms-controle nog niet heeft geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen
-
We leggen u graag uit waarom deze extra stap nodig is. Lees meer over inloggen met een sms-code
-
Zo vraagt u een DigiD aan:
- Vraag uw DigiD aan op de website van DigiD
- Houd hiervoor uw burgerservicenummer bij de hand
- Activeer de sms-controle bij uw aanvraag
- Voeg een telefoonnummer en e-mailadres toe bij uw aanvraag
- Onthoud uw gebruikersnaam en wachtwoord goed. Deze heeft u nodig om uw DigiD te activeren
- Binnen 3 werkdagen ontvangt u een brief thuis met een activeringscode
-
Woont u in het buitenland en heeft u de Nederlandse nationaliteit? Dan kunt u een DigiD aanvragen. Had u al een DigiD voordat u verhuisde naar het buitenland? Dan kunt u die gewoon blijven gebruiken.
U vindt meer informatie op de website van DigiD. Zoek hiervoor op 'buitenland'.
-
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.
-
Ziet u het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruikt u misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.
Informatie over mogelijke oorzaken vindt u op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.